Aktualności

Rady, porady i ciekawe przypadki. Interesuje cię marketing
w internecie? Jesteś we właściwym miejscu!

czytaj post
SSL a SEO: o czym musisz pamiętać wdrażając HTTPS

Certyfikat SSL to konieczność, jeśli prowadzisz działalność w internecie, ale jego wdrożenie nie zawsze jest takie proste z punktu widzenia SEO. Dl...

czytaj post
10 trików na zdjęcia w tle czyli cover photos Facebook

Zastanawiałes sie kiedyś, na co zwracają uwage ludzie odwiedzający Twoją stronę na Facebook'u? Zdjęcie w tle, to grafika, która j...

czytaj post
Jak przeprowadzić analizę lub sprawdzić słowa kluczowe strony konkurencji na podstawie Ahrefs, Semrush oraz Senuto?

Co to jest słowo kluczowe i jaką rolę pełni w SEO? Słowa kluczowe to hasła, które internauci wprowadzają do wyszukiwarek w celu...

czytaj post
Jak reklamować i promować sklep online w internecie?

Jak reklamować i promować sklep online w internecie? W dobie nieograniczonego dostępu do sieci pozyskiwanie klientów online sta...

czytaj post
Jak napisać skuteczny tekst SEO czyli SEO copywriting poradnik

W dobie nieustannie zmieniających się algorytmów wyszukiwarek napisanie dobrego tekstu SEO stanowi nie lada wyzwanie dla każdego cop...

czytaj post
TOP100 e-commerce w Polsce - czyli sklepy internetowe z największym ruchem

Lista TOP100 najlepiej widocznych sklepów internetowych w Polsce wg Ahrefs. Pod uwagę wzięto zarówno liczbę słów kluczowych, n...

czytaj post
TOP100 najczęściej odwiedzanych stron w Polsce

Google, YouTube i Facebook to najczęściej oglądane strony internetowe na świecie. A jak wygląda sytuacja w Polsce? Możem...

czytaj post
Co to jest up-selling ?

Co to jest up-selling? Up-selling to w skrócie strategia sprzedaży lepszej jakości, droższego produktu,...

czytaj post
Poznaj model SEE-THINK-DO-CARE i zmień strategię promocji swojej firmy

Model marketingowy stworzony przez Avinash Kaushik – SEE-THINK-DO-CARE (STDC) pomaga zmienić sposób komunikacji z kl...

czytaj post
Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym poprzez  cross-selling

Robienie zakupów to za każdym razem proces rozpoczynający się od wyboru produktu, a kończący wykonaniem transakcji. Aby jej wartość...

czytaj post
Optymalizacja sklepu online pod telefon i urządzenia mobilne

Czasy, w których mobilna wersja strony internetowej była uważana wyłącznie jako dodatek odeszły w niepamięć. Google przypieczętował te zmian...

czytaj post
REPUTACJA domeny jako jeden z najważniejszych czynników rankingowych w Google

REPUTACJA domeny jako jeden z najważniejszych czynników rankingowych w Google Dawno temu gdy złapanie filtra od Google było na p...

czytaj post
Strategie ustalania stawek Google Ads

Strategie ustalania stawek Google Ads. Po skonfigurowaniu kampanii reklamowych i uruchomieniu śledzenia nadszedł czas...

czytaj post
Kampania AdWords na czym polega i jak działa?

Jak działa Google Ads? Google Ads wyświetla Twoją reklamę potencjalnym klientom lub zain...

czytaj post
Słownik Google Adwords (ADS)

AdRank AdRank określa miejsce docelowe reklamy. Im wyższa wartość AdRank, tym lepsza pozycja w rankingu, tym więc...

czytaj post
Dlaczego warto reklamować się w Google Adwords (ADS) ?

Google jest najczęściej używaną wyszukiwarką, odbierającą miliardy zapytań dziennie. Nie wspominając, że platforma 

czytaj post
Co to jest Google Ads?

Google Ads to płatna platforma reklamowa, która należy do kanału marketingowego znanego jako pay-per-clic...

czytaj post
Poradnik jak pozycjonować swoją stronę w Google?

Szukasz zbioru porad SEO, które możesz łatwo wdrożyć, aby zwiększyć ranking serwisu WWW w wyszukiwarkach? Nie szukaj dalej.

czytaj post
Podstawowy wzór na optymalizacje strony

Całkowity audyt strony internetowej składa się z kilku części, zawiera się w nim: analiza techniczna, analiza pod kątem SEO oraz analiza użytecznoś...

czytaj post
Audyt sklepu internetowego SEO UX - 31 wskazówek jak zmniejszyć porzucenie koszyków

Jak zmniejszyć porzucenie koszyków w sklepie internetowym? Nasz sklep internetowy musi być nie tylko zoptymalizowana&n...

czytaj post
6 najczęstszych błędów przy pozycjonowaniu sklepu internetowego

Zły dobór słów kluczowych Prawidłowy wybór fraz pod pozycjonowanie jest kluczowy w osiągnięciu su...

czytaj post
SEO – najczęstsze błędy na stronach

SEO jest ciekawą branżą – nie ma tu jasno określonych reguł, a prawdziwa wiedza wynika nie z książek, ale z testów, doświadczenia i an...

czytaj post
Jak poprawić wskaźnik trafności reklam na Facebooku?

Wskaźnik trafności to jedna ze statystyk udostępnionych przez Facebooka i odzwierciedlająca adekwatność reklamy względem konkretnej grupy odbiorc&o...

czytaj post
SEO 101: Kody odpowiedzi serwera

Kody odpowiedzi HTTP niewiele znaczą dla przeciętnego użytkownika internetu, ale są jedną z pierwszych elementów sprawdzanych w trakcie audy...

czytaj post
Anchor text czyli kotwica w SEO

Co to jest Anchor? Anchor text, tzw. kotwica, jest to klikalny tekst w hiperł...

czytaj post
Techniczne SEO, czyli 50 czynników na jakie audytujemy podstronę

Techniczne SEO Techniczne SEO jest najważniejszym etapem przy pozycjonowaniu strony, owszem można pozycjonować stronę bez jej optymaliz...

czytaj post
Słownik pojęć SEO SEM

Słowo kluczowe (Keyword) (wyszukiwane hasło, zapytanie) - słowo lub wyrażenie używane podczas wyszu...