Aktualności

Rady, porady i ciekawe przypadki. Interesuje cię marketing
w internecie? Jesteś we właściwym miejscu!

czytaj post
SEE-THINK-DO-CARE najskuteczniejsza strategia marketingowa dla e-commerce

Model strategi marketingowej stworzony przez Avinash Kaushik – SEE-THINK-DO-CARE (STDC) pomaga zmienić sposób k...

czytaj post
Jakie są aktualne wymiary grafik (2022) na Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest, TikTok, Snapchat

Tak więc, oto idealne rozmiary obrazu do wykorzystania na mediach społecznościowych: Facebook Instagram Twitter Link...

czytaj post
E-commerce od czego i jak zacząć ?

W 2020 roku na polskim rynku pojawiła się rekordowa liczba nowych sklepów, a bardzo prawdopodobne, że ten wynik zostanie jeszcze poprawiony...

czytaj post
Poradnik SEO YouTube dotyczący wskazówek i narzędzi do pozycjonowania video

YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie i pierwsza największa wyszukiwarka filmów. Tak więc, tak ja...

czytaj post
Czynniki określające moc linka (domeny) - nie DR a UR

Wielokrotnie możemy usłyszeć czy też przeczytać w wielu źródłach określenie „mocny link” lub „lin...

czytaj post
Jak utworzyć i wykorzystać mapę strony? 

W przypadku rozbudowanych stron WWW robot Google może mieć duży problem z dotarciem do wszystkich podstron serwisu. Możesz ułatwić mu ich odnalezie...

czytaj post
jak zrobić audyt seo - Checklista SEO - 50 najważniejszych punktów o których warto pamiętać

Nasza checklista SEO pomoże ci odnaleźć najczęstsze błędy i zdiagnozować problemy, które mogą wpływać negatywnie na pozycje witryny w Google...

czytaj post
Disavow Tool – czy działa? Jak z tego skorzystać?

Linki prowadzące do Twojej strony WWW są czynnikiem, który ma duży wpływ na widoczność tej witryny w SERP-ach (Search Engine Results Page)....

czytaj post
Jak szybko zwiększyć liczbę odwiedzin w sklepie internetowym dzięki SEO?

Jeśli interesowałeś się SEO, to zapewne nie raz słyszałeś, że są to działania, które wymagają długiego oczekiwania na wyniki. Pod wieloma wz...

czytaj post
Piramida linków – na czym polega i czy warto?

Budowanie profilu odnośników prowadzących do strony WWW jest ważnym elementem pozycjonowania witryny. Nawet najlepszy serwis, doskonale zopt...

czytaj post
SEO – najczęstsze błędy na stronach

SEO jest ciekawą branżą – nie ma tu jasno określonych reguł, a prawdziwa wiedza wynika nie z książek, ale z testów, doświadczenia i an...

czytaj post
TOP 15 najważniejszych narzędzi dla SEO

Trudno wyobrazić sobie pozycjonowanie bez korzystania z SEO narzędzi, które zdecydowanie ułatwiają pracę, umożliwiają analizowanie popełnion...

czytaj post
Rich content – co to jest i dlaczego warto go mieć w sklepie?

Klienci w sieci są coraz bardziej wymagający, a ponadto przyzwyczają się do tego, że sklepy WWW, w których zamawiają produkty są dopracowane...

czytaj post
Jak poprawić wskaźnik trafności reklam na Facebooku?

Wskaźnik trafności to jedna ze statystyk udostępnionych przez Facebooka i odzwierciedlająca adekwatność reklamy względem konkretnej grupy odbiorc&o...

czytaj post
Jak zwiększyć rentowność kampanii Google Ads?

Google Ads jest największym systemem reklamowym w sieci. Daje Ci on możliwość reklamowania się w Google – wyszukiwarce, która ma ponad...

czytaj post
Jak wybrać strony do artykułów sponsorowanych pod SEO?

Link building jest jednym z kluczowych elementów w pozycjonowaniu strony. Powinieneś stawiać na zróżnicowane źródła odnośnik&o...

czytaj post
Konferencja SEO Poland

16 września 2022 w Krakowie odbędzie się SEO Poland -  konferencja skierowana do każdej osoby, która tworzy w sie...

czytaj post
Marketing internetowy w e-commerce – Praktyczne wskazówki

Przedsiębiorcy próbują poprawiać sprzedaż w e-commerce na różne sposoby. Jedni wdrażają zaawansowane strategie SEO z perspektywą dług...

czytaj post
SEO 101: Kody odpowiedzi serwera

Kody odpowiedzi HTTP niewiele znaczą dla przeciętnego użytkownika internetu, ale są jedną z pierwszych elementów sprawdzanych w trakcie audy...

czytaj post
Co powinien zawierać raport SEO?

Zleciłeś specjaliście realizację kampanii SEO i ustaliłeś, że co miesiąc będziesz otrzymywać raport. Co powinien on zawierać? Te kwestie warto usta...

czytaj post
Co to jest przyjazny adres URL Anchor text w sklepie internetowym

Co to jest przyjazny adres URL? Anchor text, tzw. kotwica, jest to klikalny tekst w 

czytaj post
Jak korzystać z tagów UTM? Co to jest? 

Jeśli prowadzisz działania marketingowe, inwestujesz w reklamę, to zapewne chciałbyś wiedzieć, czy są one rentowne. Tylko jak masz ocenić, czy dany...

czytaj post
Core Web Vitals – czym są nowe czynniki rankingowe w Google? Jak je mierzyć i dlaczego warto o nie zadbać?

Wysoka pozycja w Google jest ważna każdemu przedsiębiorcy, który liczy się z rozwojem swojej firmy w sieci. Aby ją osiągnąć, warto w...

czytaj post
Techniczne SEO, czyli 50 czynników na jakie audytujemy podstronę

Techniczne SEO Techniczne SEO jest najważniejszym etapem przy pozycjonowaniu strony, owszem można pozycjonować stronę bez jej optymaliz...

czytaj post
Rich content – co to jest i dlaczego warto go mieć w sklepie?

Klienci w sieci są coraz bardziej wymagający, a ponadto przyzwyczają się do tego, że sklepy WWW, w których zamawiają produkty są dopracowane...

czytaj post
Najczęstsze błędy w kampaniach Google Ads

Przygotowałeś kampanię Google Ads i monitorujesz, jakie osiągasz wyniki. Być może jesteś z nich zadowolony, ale to nie oznacza, że nie popełniasz b...

czytaj post
Jak zrobić audyt sklepu internetowego SEO UX - 31 wskazówek jak zmniejszyć porzucenie koszyków

Jak zmniejszyć porzucenie koszyków w sklepie internetowym? Nasz sklep internetowy musi być nie tylko zoptymalizowana&n...

czytaj post
Adres URL a SEO

Wpływ na widoczność w Google, a także na CTR w wynikach wyszukiwania ma wiele czynników. Optymalizacja strony pod wymagania algorytmu powinn...

czytaj post
Pozycjonowanie sklepu internetowego poradnik - od czego zacząć pozycjonowanie e-commerce?

Szukasz zbioru porad SEO, które możesz łatwo wdrożyć, aby zwiększyć ranking serwisu WWW w wyszukiwarkach? Nie szukaj dalej.

czytaj post
SEO junior - Co musi umieć? 

Kariera w branży SEO może przebiegać różnie. Niektórzy sami kształcą się od zera i samodzielnie realizują usługi dla klientów....

czytaj post
Jak zmniejszyć odsetek porzuconych koszyków w sklepie internetowym?

Rozwijasz swój sklep, inwestujesz w reklamę i widzisz, że przynosi to efekt w postaci rosnącej liczby odwiedzin? Problem tkwi jednak w tym,...

czytaj post
Podstawowy wzór na optymalizacje strony

Całkowity audyt strony internetowej składa się z kilku części, zawiera się w nim: analiza techniczna, analiza pod kątem SEO oraz analiza użytecznoś...

czytaj post
Ile kosztuje audyt sklepu internetowego i strony internetowej?

Dlaczego konieczne jest przeprowadzenie audytu SEO? Audyt strony internetowej

czytaj post
Optymalizacja linkowania wewnętrznego w sklepie internetowym

Jednym z ważnych elementów optymalizacji strony pod wymagania algorytmu Google jest wdrożenie przemyślanego linkowania wewnętrznego, czyli o...

czytaj post
Jak optymalizować zdjęcia w sklepie internetowym - Optymalizacja zdjęć

Ruch z Google możesz pozyskiwać nie tylko z wyników tekstowych, ale również z graficznych. Aby było to możliwe, najpierw musisz odpow...

czytaj post
Jak zwiększyć wartość koszyka w sklepie WWW?

Inwestujesz w działania marketingowe po to, aby pozyskać klienta. Stopa zwrotu z inwestycji w reklamę zależy m.in. od tego, ile pieniędzy wyda on w...

czytaj post
Fresh content – czy ma wpływ na pozycję witryny?

Content na stronie WWW jest jednym z ważnych czynników rankingowych. Google sugeruje, by dostarczać użytkownikom wysokiej jakości treści, kt...

czytaj post
REPUTACJA domeny jako jeden z najważniejszych czynników rankingowych w Google

REPUTACJA domeny jako jeden z najważniejszych czynników rankingowych w Google Dawno temu gdy złapanie filtra od Google było na p...

czytaj post
6 najczęstszych błędów przy pozycjonowaniu sklepu internetowego

Zły dobór słów kluczowych Prawidłowy wybór fraz pod pozycjonowanie jest kluczowy w osiągnięciu su...

czytaj post
O czym pamiętać, tworząc teksty reklam Google Ads?

Reklama Google Ads dla wielu biznesów jest jednym z kluczowych źródeł dobrze konwertującego ruchu. Nie jest jednak tak, że kampania z...

czytaj post
Jak zwiększyć CTR w Google Search Console?

Jak zwiększyć CTR w Google Search Console ?Przeglądając wyniki wyszukiwania Google, widzisz w nich nie tylko rezultaty tekstowe, ale również...

czytaj post
E-commerce czyli jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym ?

Każdemu właścicielowi e-commerce zależy na zwiększeniu sprzedaży i innych działań odpowiedzialnych za konwersję (np. zapis do newslettera, odbi&oac...

czytaj post
Jak wybrać firmę od SEO i pozycjonowania stron ?

Wybór firmy SEO/SEM  nie jest taki prosty jakby się wydawało. Decyzji nie ułatwia też fakt, że już jakiś czas temu zapanowała dość prob...

czytaj post
Jak zwiększyć współczynnik konwersji w E-Commerce

Czym dokładnie jest konwersja?  Konwersja jest z góry ustalonym celem, który właściciel strony internetowej chce, ab...

czytaj post
Jaka jest różnica między ROAS a ROI? 

Czym dokładnie jest ROI (Return on Investment)?  ROI to skrót od Return On Investment (zwrot z inwestycji). W swojej najbar...

czytaj post
Hosting a SEO: 8 rzeczy, które musisz wiedzieć

Gdy mowa o SEO, ma się na myśli przede wszystkim pozyskiwanie linków oraz zmiany w obrębie kodu źródłowego n...

czytaj post
Optymalizacja sklepu online pod telefon i urządzenia mobilne

Czasy, w których mobilna wersja strony internetowej była uważana wyłącznie jako dodatek odeszły w niepamięć. Google przypieczętował te zmian...

czytaj post
Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym poprzez  cross-selling

Robienie zakupów to za każdym razem proces rozpoczynający się od wyboru produktu, a kończący wykonaniem transakcji. Aby jej wartość...

czytaj post
Co to jest up-selling ?

Co to jest up-selling? Up-selling to w skrócie strategia sprzedaży lepszej jakości, droższego produktu,...

czytaj post
TOP100 najczęściej odwiedzanych stron w Polsce

Google, YouTube i Facebook to najczęściej oglądane strony internetowe na świecie. A jak wygląda sytuacja w Polsce? Możem...

czytaj post
jak pisać teksty seo - poradnik

W dobie nieustannie zmieniających się algorytmów wyszukiwarek napisanie dobrego tekstu SEO stanowi nie lada wyzwanie dla każdego cop...

czytaj post
Jak reklamować i promować sklep online w internecie?

Jak reklamować i promować sklep online w internecie? W dobie nieograniczonego dostępu do sieci pozyskiwanie klientów online sta...

czytaj post
Słownik pojęć SEO SEM

Słowo kluczowe (Keyword) (wyszukiwane hasło, zapytanie) - słowo lub wyrażenie używane podczas wyszu...

czytaj post
Jak sprawdzić i znaleźć słowa kluczowe konkurencji?

Co to jest słowo kluczowe i jaką rolę pełni w SEO? Słowa kluczowe to hasła, które internauci wprowadzają do wyszukiwarek w celu...

czytaj post
Co to jest Google Ads?

Google Ads to płatna platforma reklamowa, która należy do kanału marketingowego znanego jako pay-per-clic...

czytaj post
Dlaczego warto reklamować się w Google Adwords (ADS) - adwords jak zacząć?

Google jest najczęściej używaną wyszukiwarką, odbierającą miliardy zapytań dziennie. Nie wspominając, że platforma 

czytaj post
Słownik Google Adwords (ADS)

AdRank AdRank określa miejsce docelowe reklamy. Im wyższa wartość AdRank, tym lepsza pozycja w rankingu, tym więc...

czytaj post
Jak zacząć adwords? - Kampania AdWords na czym polega i jak działa?

Jak działa Google Ads? Google Ads wyświetla Twoją reklamę potencjalnym klientom lub zain...

czytaj post
Strategie ustalania stawek Google Ads

Strategie ustalania stawek Google Ads. Po skonfigurowaniu kampanii reklamowych i uruchomieniu śledzenia nadszedł czas...

czytaj post
Jak zrobić prawidłowo przekierowanie http na https?

Certyfikat SSL to konieczność, jeśli prowadzisz działalność w internecie, ale jego wdrożenie nie zawsze jest takie proste z punktu widzenia SEO. Dl...

czytaj post
Pozycjonowanie e-commerce: jak zwiększyć sprzedaż dzięki ruchowi organicznemu

Jedna czwarta całej sprzedaży online pochodzi z ruchu organicznego. Nie ma więc mowy, aby witryna e-commerce mogła zi...

czytaj post
Co to jest Trust Rank?

Czym dokładnie jest Trust Rank? Podstawowym celem wyszukiwarki Google jest dostarczanie swoim użytkownikom jak najwyższej jakości wynikó...

czytaj post
Menu z kotwicami w artykule – co to daje i dlaczego warto?

Jako właściciel strony WWW powinieneś zapewnić użytkownikom rozwiązania, które zwiększają komfort korzystania z witryny, sprawiają, że jest...

czytaj post
Google nie indeksuje strony - Dlaczego nie ma mojej strony w Google?

Stworzyłeś stronę, dodałeś nowy materiał, ale mimo to nie jest on widoczny w Google? Gdzie popełniłeś błąd? Przyczyn braku indeksacji danej podstro...

czytaj post
Jakie są zarobki menedżera ds. marketingu?

Czy jesteś naturalnym liderem, który lubi wpływać i przekonywać innych w miejscu pracy? Możesz pomyśleć o pracy jako menedżer ds. marketingu...

czytaj post
Co to jest Instytut Marketingu Treści (CMI)

Content Marketing Institute, w skrócie CMI, to dobrze znana platforma marketingowa. Ale jak to się stało i o co w tym wszystkim chodzi? Prze...

czytaj post
Skuteczne kampanie marketingowe online

Najlepsze taktyki marketingowe wszechczasów zawsze opierają się na ludzkim zachowaniu jako podstawie. W końcu żadna promocja nie urat...

czytaj post
Usługi - digital marketing, seo agencja, SEM, Social Media

Marketing rozwinął się bardziej w ciągu ostatnich dziesięciu lat niż w ciągu poprzednich 100 lat, odciągając nas od reklam telewizyjnych i prasowyc...

czytaj post
Jak robić skuteczny marketing w biznesie?

Dobrze zaplanowana organizacja poszczególnych działów jest podstawą każdej firmy, niezależnie od tego, czy zatrudnia ona pięćdziesiąt...

czytaj post
Co to jest marketing - według Kotlera

  Philip Kotler jest często uważany za "ojca marketingu". Według niego, marketing definiuje się następująco:

czytaj post
Digital marketing i content marketing co to jest

Krótki opis agencji marketingu treści (agencji contentowej).  Firma zajmująca się marketingiem treści, często znana jako ag...

czytaj post
Co to jest e-commerce i jak mogę stworzyć sklep internetowy? 

Mówiąc najprościej, e-commerce to handel elektroniczny. W związku z tym, fraza ta odnosi się do praktyki sprzedaży i zakupu usług i przedmio...

czytaj post
Kampania Google Ads w wyszukiwarce, na YouTube i w GDN Adwords

Czym dokładnie jest Google Ads?  Reklamy Google (wcześniej Google Adwords) to system reklamowy Google, który pozwal...

czytaj post
Co oznacza content i jak uczynić go interesującym? 

Co oznacza termin "content"?  Content to angielskie wyrażenie oznaczające „zawartość”. Składnikami...

czytaj post
Co to jest marketing mix 4P?

Co to jest marketing mix 4P? Jak sama nazwa wskazuje, kompozycja składa się z czterech elementów. Z języka angielskiego są to pr...

czytaj post
8 kroków do skutecznego marketingu Twojej firmy 

1. Przeprowadź badania rynku  Badania rynkowe są niezbędnym elementem przy opracowywaniu strategii rynkowej. Chodzi o uzyskanie in...

czytaj post
Jak promować posty na Facebook

Choć Facebook jest tylko jedną z wielu platform marketingowych w mediach społecznościowych, istnieje kilka strategii reklamowania firmy w sieci.&nb...