Facebook to nie tylko rozrywka i śmieszne filmiki z kotami.
To także świetne narzędzie marketingowe, a każdy kto twierdzi, że Facebook nie sprzedaje,
powinien mocno zastanowić się nad tym, czy rzeczywiście dobrze go wykorzystuje.
Każdego miesiąca w Polsce z Facebooka korzysta niemal 15 milionów użytkowników, co więcej aż 12 milionów użytkowników powraca do tego portalu społecznościowego codziennie. Co to oznacza dla marketerów i firm? Przede wszystkim świetną bazę docelową i zróżnicowaną grupę potencjalnych klientów.
Facebook wciąż oferuje stosunkowo niskie stawki za dotarcie do swoich użytkowników, co oznacza że reklamując się na Facebooku można naprawdę sporo osiągnąć i to niskim kosztem.
Facebook oferuje ogrom możliwości – i to nie tylko pod względem formatów reklamowych, a przede wszystkim sposobów targetowania reklam.
Chcesz trafić ze swoją ofertą do osób, które mieszkają w pobliżu twojej firmy? A może zależy ci na klientach, którzy niedawno się zaręczyli, albo na takich, których stać na luksusowe produkty? Wszystkie te osoby (i dużo, dużo więcej) możesz znaleźć za pomocą reklam na Facebooku.
Facebook umożliwia szczegółowe targetowanie nie tylko po zainteresowaniach, ale także po danych demograficznych czy urządzeniach wykorzystywanych do przeglądania internetu. Możliwości jest mnóstwo, a my pomożemy znaleźć te najlepsze właśnie dla ciebie.
Facebook umożliwia dotarcie do osób, które były na twojej stronie – wystarczy że zaimplementujesz Piksel Facebooka, czyli fragment kodu JavaScript, który w zależności od konfiguracji może zbierać różne dane: od osób, które wyświetliły stronę, przez osoby, które dodały produkt do koszyka, aż po gromadzenie danych o konwersjach niestandardowych.
Za pomocą Piksela Facebooka, plików z danymi czy informacji o zaangażowaniu można tworzyć grupy niestandardowych odbiorców. Jak to wygląda na przykładach? Reklamy na Facebooku umożliwiają dotarcie np. do takich osób jak:
Facebook umożliwia tworzenie grup docelowych, tak zwanych podobnych odbiorców, na podstawie wszystkich niestandardowych stworzonych przez ciebie grup. Co to oznacza w praktyce? Dla przykładu Facebook pozwala na:
Możliwości jest naprawdę wiele, ale niczym się nie przejmuj. Wybranie najlepszych dla ciebie rozwiązań to właśnie nasze zadanie.
W trakcie tworzenia reklam na Facebooku kierujemy się jedną zasadą: twoim zyskiem. Chcemy, żebyś pozyskał nowych klientów albo przekonał dotychczasowych do kolejnych zakupów. Co to oznacza w praktyce? Przede wszystkim, że nasze kampanie optymalizujemy przede wszystkim na konwersję lub pozyskanie kontaktów. Oczywiście każdą kampanię reklamową dopasowujemy do twoich celów biznesowych i specyfiki prowadzonej działalności.
Po zakończonej kampanii (a także w jej trakcie) zawsze analizujemy osiągnięte efekty i wyciągamy wnioski na przyszłość. Naszym głównym celem jest stworzenie takiej kampanii, byś osiągnął jak najlepsze rezultaty, jak najniższym kosztem. Ale jedno możemy ci obiecać: nigdy nie obniżamy kosztów poprzez targetowanie reklam na bezwartościowe grupy docelowe i odbiorców, którzy nigdy nie zrobią w twoim sklepie zakupów albo nie skorzystają z twoich usług.
Co więcej – naprawdę lubimy tłumaczyć, co i dlaczego robimy (w końcu prowadzimy szkolenia z zakresu marketingu internetowego), więc jeżeli będziesz miał jakiekolwiek pytania, na pewno na nie odpowiemy.