Dlaczego warto reklamować się w Google Adwords (ADS) - adwords jak zacząć?

  • Share

Google jest najczęściej używaną wyszukiwarką, odbierającą miliardy zapytań dziennie. Nie wspominając, że platforma Google Ads istnieje już od prawie dwóch dekad, dzięki czemu zyskuje nieco starszeństwa w dziedzinie płatnych reklam. Google jest zasobem używanym przez ludzi na całym świecie do zadawania pytań, na które udzielono odpowiedzi za pomocą kombinacji płatnych reklam i bezpłatnych wyników.

Według Google reklamodawcy zarabiają 8 USD za każdy 1 USD wydany na Google Ads. Jest więc kilka powodów, dla których warto rozważyć reklamę w Google.

Potrzebujesz innego powodu? Twoi konkurenci używają Google Ads (a nawet mogą licytować na warunkach marki). Tysiące firm używają Google Ads do promowania swoich firm, co oznacza, że ​​nawet jeśli organicznie pozycjonujesz wyszukiwane hasło, wyniki są spychane po stronie poniżej konkurentów.

Jeśli korzystasz z PPC do reklamowania swojego produktu lub usługi, Google Ads powinien być częścią Twojej płatnej strategii - nie można tego obejść może z wyjątkiem reklam na Facebooku.

Powody, dla których Twoje reklamy Google nie działają

Jeśli próbujesz bezskutecznie reklamować się w Google, nie poddawaj się. Istnieje wiele powodów, dla których Twoje reklamy Google mogą być nieskuteczne. Omówmy kilka typowych przestępców.

  • Ogólne warunki słów kluczowych. Naprawdę musisz to zrobić, jeśli chodzi o słowa kluczowe, dlatego testowanie i poprawianie powinno być częścią Twojej strategii. Jeśli słowa kluczowe są zbyt szerokie, Google umieści Twoją reklamę przed niewłaściwą grupą odbiorców, co oznacza mniej kliknięć i wyższe wydatki na reklamę. Sprawdź, co działa (tj. Które słowa kluczowe generują kliknięcia) i dostosuj je, aby jak najlepiej dopasować reklamy do odbiorców docelowych. Prawdopodobnie za pierwszym razem nie uzyskasz prawidłowego miksu, ale powinieneś dodawać, usuwać i modyfikować słowa kluczowe, dopóki tego nie zrobisz.

    Jak to poprawić: zapoznaj się z analizą słów kluczowych
     
  • Nieistotne reklamy. Jeśli Twoja reklama nie odpowiada celom wyszukiwarki, nie uzyskasz wystarczającej liczby kliknięć, aby uzasadnić wydatki na reklamę. Nagłówek i tekst reklamy muszą odpowiadać słowom kluczowym, na które licytujesz, a rozwiązanie marketingowe reklamy musi rozwiązać każdy problem związany z wyszukiwaniem. Jest to kombinacja, która przyniesie oczekiwane rezultaty i może być tylko kilka drobnych poprawek. Masz możliwość utworzenia wielu reklam na kampanię - użyj tej funkcji, aby podzielić test, które reklamy działają najlepiej. Lub jeszcze lepiej skorzystaj z funkcji elastycznych reklam w wyszukiwarce Google .

     
  • Niski wynik jakości. Twój Wynik Jakości (QS) określa sposób, w jaki Google ustala pozycję reklamy. Im wyższa ranga, tym lepsze miejsca. Jeśli Twój wynik jakościowy jest niski, będziesz mieć mniej oczu w reklamie i mniejsze szanse na konwersję. Google poinformuje Cię o Wyniku Jakości, ale poprawa go zależy od Ciebie.

     
  • Słaba strona docelowa. Twoje wysiłki nie powinny kończyć się na reklamie - wrażenia użytkownika po kliknięciu są równie ważne. Co widzi użytkownik po kliknięciu reklamy? Czy strona docelowa jest zoptymalizowana pod kątem konwersji, co oznacza, że ​​używa tych samych słów kluczowych? Czy strona rozwiązuje problem bólu użytkownika lub odpowiada na jego pytanie? Użytkownik powinien doświadczyć płynnego przejścia do konwersji.

 

Zobacz pozostałe tematy Google ads: