Google Ads to płatna platforma reklamowa, która należy do kanału marketingowego znanego jako pay-per-click (PPC) , w którym Ty (reklamodawca) płaci za kliknięcie lub za wyświetlenie (CPM) reklamy.
Google Ads to skuteczny sposób na przyciągnięcie do Twojej firmy wykwalifikowanego ruchu lub dobrze dopasowanych klientów, którzy szukają produktów i usług takich jak te, które oferujesz. Dzięki Google Ads możesz zwiększyć ruch w witrynie, otrzymywać więcej połączeń telefonicznych i zwiększać liczbę wizyt w sklepie.
Nie jest tajemnicą, że w dzisiejszych czasach im silniejsze i bardziej skoncentrowane są Twoje płatne kampanie, tym więcej generujesz kliknięć - co prowadzi do większego prawdopodobieństwa pozyskania nowych klientów. Właśnie dlatego Google Ads zyskuje coraz większą popularność wśród firm we wszystkich branżach.Google Ads pozwala tworzyć i udostępniać reklamy w odpowiednim czasie (zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne) wśród docelowych odbiorców. Oznacza to, że Twoja firma pojawi się na stronie wyników wyszukiwania (SERP) w momencie, gdy Twoi idealni klienci szukają produktów i usług takich jak Twoja za pośrednictwem wyszukiwarki Google lub Map Google. W ten sposób docierasz do odbiorców docelowych, gdy ma sens, aby natknęli się na Twoją reklamę.
Z czasem Google Ads pomoże Ci także analizować i ulepszać te reklamy, aby docierać do większej liczby osób, dzięki czemu Twoja firma może osiągnąć wszystkie cele kampanii płatnej .
Ponadto bez względu na wielkość firmy i dostępne zasoby możesz dostosować reklamy do swojego budżetu. Narzędzie Google Ads daje Ci możliwość utrzymania się w ramach miesięcznego limitu, a nawet wstrzymania lub zatrzymania wydatków na reklamę w dowolnym momencie.
Zobacz pozostałe tematy Google ads: