Kampanie w Google AdWords są najszybszym sposobem na przyciągnięcie wartościowego ruchu na stronę internetową. Pozycjonowanie wymaga czasu, a reklamy na Facebooku, zwłaszcza jeśli nie mamy punktu odniesienia w postaci ruchu na stronie, trafiają przede wszystkim do osób, które są zainteresowane danym tematem, a niekoniecznie aktywnie poszukują produktu czy usługi.
Planując działania marketingowe w internecie, nie warto skupiać się na tylko jednym źródle ruchu. Najlepsze efekty przynosi połączenie wszystkich dostępnych kanałów, a więc także linków sponsorowanych Google.
W przeciwieństwie do pozycjonowania stron, Google Adwords przynosi wymierne rezultaty już w momencie uruchomienia kampanii. Dla kontrastu: w przypadku SEO wyniki przeprowadzonych są nierzadko widoczne dopiero po kilku miesiącach, choć zdarzają się wyjątki.
Żeby zacząć z AdWords, nie trzeba mieć olbrzymiego budżetu, a nawet małe firmy dzięki dobrze skonstruowanym kampaniom mogą liczyć na wartościowy ruch – to kwestia dobrej optymalizacji kampanii reklamowej.
Niezależnie od tego, czy działasz lokalnie czy globalnie, Google AdWords może ci pomóc zdobyć wartościowy ruch na stronę i nowych klientów. Innymi słowy: w Google AdWords możesz reklamować się zarówno na poszczególne miasta, regiony czy kraje, jak i na cały świat.
W przeciwieństwie do banerów czy postów sponsorowanych w social media, reklamy Google AdWords wyświetlają się osobom, które aktywnie poszukują jakiejś usługi lub produktu w internecie. Oczywiście Google AdWords oferuje także możliwość kierowania reklam według zainteresowań odbiorców, wydarzeń z życia i wielu innych parametrów – ale to już temat na zupełnie inną historię.
W zależności od wybranego formatu reklamowego w Google AdWords dostępne są następujące sposoby kierowania reklam:
Oferujemy także audyty już istniejących kampanii w Google AdWords. Jeśli już prowadzisz samodzielnie działania w Google AdWords i chcesz sprawdzić ich optymalizację, skontaktuj się z nami!