Kampanie Google AdWords

Kampanie w Google AdWords są najszybszym sposobem na przyciągnięcie wartościowego ruchu na stronę internetową. Pozycjonowanie wymaga czasu, a reklamy na Facebooku, zwłaszcza jeśli nie mamy punktu odniesienia w postaci ruchu na stronie, trafiają przede wszystkim do osób, które są zainteresowane danym tematem, a niekoniecznie aktywnie poszukują produktu czy usługi.

Dlaczego warto inwestować w AdWords?

 

1) Dywersyfikacja ruchu

Planując działania marketingowe w internecie, nie warto skupiać się na tylko jednym źródle ruchu. Najlepsze efekty przynosi połączenie wszystkich dostępnych kanałów, a więc także linków sponsorowanych Google.

2) Natychmiastowy efekt

W przeciwieństwie do pozycjonowania, Google Adwords przynosi wymierne rezultaty już w momencie uruchomienia kampanii. Dla kontrastu: w przypadku SEO wyniki przeprowadzonych są nierzadko widoczne dopiero po kilku miesiącach, choć zdarzają się wyjątki.

3) Dowolny budżet

Żeby zacząć z AdWords, nie trzeba mieć olbrzymiego budżetu, a nawet małe firmy dzięki dobrze skonstruowanym kampaniom mogą liczyć na wartościowy ruch – to kwestia dobrej optymalizacji kampanii reklamowej.

4) Reklama lokalna i globalna

Niezależnie od tego, czy działasz lokalnie czy globalnie, Google AdWords może ci pomóc zdobyć wartościowy ruch na stronę i nowych klientów. Innymi słowy: w Google AdWords możesz reklamować się zarówno na poszczególne miasta, regiony czy kraje, jak i na cały świat.

5) Grupa docelowa to osoby aktywnie poszukujące usług lub produktów

W przeciwieństwie do banerów czy postów sponsorowanych w social media, reklamy Google AdWords wyświetlają się osobom, które aktywnie poszukują jakiejś usługi lub produktu w internecie. Oczywiście Google AdWords oferuje także możliwość kierowania reklam według zainteresowań odbiorców, wydarzeń z życia i wielu innych parametrów – ale to już temat na zupełnie inną historię.

Możliwości reklam w Google AdWords

 

Reklama Google AdWords – formaty

 
  • Reklamy tekstowe
  • Reklama graficzna
  • Reklamy elastyczne
  • Reklamy aplikacji
  • Reklamy wideo
  • Reklamy produktowe
 

Reklamy w Google AdWords – kierowanie reklam

W zależności od wybranego formatu reklamowego w Google AdWords dostępne są następujące sposoby kierowania reklam:

  • Kierowanie na słowa kluczowe
  • Kierowanie na tematy
  • Kierowanie na język i lokalizację
  • Kierowanie na urządzenia
  • Kierowanie na miejsca docelowe
  • Kierowanie na odbiorców i remarketing w Adwords

Audyty już istniejących kampanii Google AdWords

Oferujemy także audyty już istniejących kampanii w Google AdWords. Jeśli już prowadzisz samodzielnie działania w Google AdWords i chcesz sprawdzić ich optymalizację, skontaktuj się z nami!