Pozycjonowanie stron

Nie robimy White Hat SEO, nie robimy Black Hat SEO. Robimy SEO, które działa.
No to się pośmialiśmy. A teraz do konkretów.

Pozycjonowanie stron, czyli co możemy dla ciebie zrobić

Wybór słów kluczowych

Na optymalny wybór słów kluczowych składa się multum czynników, ale żeby niepotrzebnie nie przedłużać, wymienimy tylko kilka najważniejszych: konkurencyjność, rodzaj stron, które już zajmują topowe pozycje w wynikach wyszukiwania, liczba tych stron i stopień ich optymalizacji pod dane słowa kluczowe oraz… budżet, który chcesz przeznaczyć na pozycjonowanie.

Niestety, czasy, w których stosunkowo niewielkim nakładem kosztów można było osiągnąć wysokie pozycje na wysokokonkurencyjne, ogólnopolskie frazy, takie jak chociażby meble albo buty, minęły. I to już dawno. Stąd też w wielu przypadkach rozsądniejszym z biznesowego punktu widzenia będzie nie walka o te jednowyrazowe frazy, a skupienie się na tak zwanym longtailu (długim ogonie), czyli słowach kluczowych składających się z kilku wyrazów.

Jaka jest najważniejsza różnica pomiędzy frazami ogólnymi a longtailem? Przede wszystkim częstotliwość wyszukiwań w Google. Warto jednak pamiętać, że dobrze dobrany longtail może przynosić wyższe zyski niż frazy ogólne. Te ostatnie to w większości przypadków inwestycja, która jest opłacalna tylko dla dużych brandów z odpowiednio dużym budżetem.

Analiza konkurencji

Jakie informacje możemy uzyskać, analizując konkurencję twojej firmy? Przede wszystkim możemy:

  • wytypować frazy, na które się pozycjonują,
  • przeanalizować frazy, na które reklamują się w AdWords,
  • ocenić widoczność strony w wynikach wyszukiwania,
  • przeanalizować zmiany widoczności strony w wynikach wyszukiwania,
  • przeanalizować linki prowadzące do witryny i przyjętą strategia linkbuildingu.

Wszystkie te informacje można, a nawet trzeba, wykorzystać w tworzeniu skutecznej strategii reklamowej. Twoja konkurencja to prawdziwa kopalnia wiedzy, którą chętnie wykorzystamy!

Optymalizacja i audyt strony

Nigdy jeszcze nie trafiliśmy na stronę internetową, w której nie byłoby co poprawić, a nasze działania zawsze zaczynamy od audytu. Dlaczego? Bez przeprowadzenia optymalizacji, czyli dopasowania twojej strony do specyficznych potrzeb robotów wyszukiwarek, nawet najlepszy linkbuilding nie przyniesie optymalnych efektów.

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak audytujemy? Szczegóły sprawdzisz tutaj: audyty stron internetowych.

Analiza linków przychodzących

Nie oszukujmy się, czasem przychodzą do nas klienci po przejściach – i czasem musimy pozbyć się efektów działania naszych poprzedników. Zanim zabierzemy się do pracy, przyjrzymy się linkom, które już udało ci się pozyskać i pozbędziemy wszystkiego, co wyda nam się podejrzane.

Link building – White Hat SEO

Wyjaśnijmy sobie jedną rzecz: nie ma czegoś takiego jak bezpieczne pozycjonowanie. Wszystkie działania, które mają na celu zmodyfikowanie wyników w Google, mogą zostać potraktowane jako sprzeczne z zasadami i wytycznymi Google dla webmasterów, więc nie usłyszysz od nas deklaracji, że wszystko, co robimy jest absolutnie bezpieczne. Chociaż – odpukać w niemalowane – od kilku lat udaje nam się skutecznie unikać gniewu giganta z Mountain View.

Możemy ci za to obiecać, że dołożymy wszelkich starań i wykorzystamy całą naszą wiedzę, żeby zdobyte przez nas linki były maksymalnie bezpieczne. Ale stuprocentowej gwarancji nigdy ci nie damy, bo musielibyśmy skłamać. A kłamać nie lubimy, bo to brzydki zwyczaj.

Link building – Black Hat SEO

Czasem White Hat SEO nie wystarcza, a do akcji muszą wkroczyć specjaliści w czarnych kapeluszach. Ciężko powiedzieć, która metoda jest skuteczniejsza – dużo zależy od tego, co i jak szybko chcesz osiągnąć i na jakie ryzyko jesteś przygotowany. Bo to musimy powiedzieć szczerze: pozycjonowanie z ciemnej strony mocy wiąże się ze znaczącym zwiększeniem ryzyka. Za to efekty bywają zdumiewające.

ZOBACZ CASE STUDIES

Content Marketing

Content Marketing to temat rzeka, a stworzenie treści, które będą zjadliwe i dla robotów wyszukiwarek, i dla ludzi to wciąż zbyt mało doceniana sztuka. Uwzględniając potrzeby twojej firmy i specyfikę branży, w której działasz, stworzymy odpowiednią strategię contentową i zadbamy o to, by twoje treści trafiły nie w pustkę, a do przyszłych klientów.

Buzz Marketing – Marketing Szeptany

Chcesz, żeby w sieci o twojej firmie było głośno, a przy okazji marzą ci się mocne linki? Możemy się tym zająć! W zależności od twoich celów biznesowych i budżetu możemy zaplanować i przeprowadzić kampanię marketingu szeptanego nakierowaną na pozycjonowanie lub uzyskanie ruchu z for internetowych.

Co możemy ci obiecać?

Miesięczny okres wypowiedzenia. Klienci zostają z nami, dlatego że im się to opłaca, a nie dlatego że są związani cyrografem.

Możliwość zmiany fraz w trakcie trwania umowy.

Szczerość. Nie będziemy obiecywać gruszek na wierzbie. Jeżeli wybierzesz frazy, które mogą nie konwertować, albo takie, na które nie masz budżetu, powiemy ci to wprost.

Stałą opiekę i monitoring. Jeśli zaczniesz z nami współpracę, postaramy ci się pomóc z każdym problemem. A jeśli nie będziemy w stanie, skierujemy cię w odpowiednim kierunku.

Dlaczego nie rozliczamy się za efekty?

Na sukces twojej strony pracuje rzesza ludzi, a nie automat. Mają swoje marzenia i czasem chcą coś zjeść. Dlatego nie pracują za darmo.