Profil klienta
Sklep gardenspace.pl to przede wszystkim luksusowe meble z technorattanu, rattanu i aluminium oraz high-endowe akcesoria ogrodowe. Firma swoją ofertę kieruje do wymagających klientów i sprzedaje produkty z najwyższej półki, opierając się na markach własnych, takich jak Zumm, Oltre i Vimine, oraz współpracując z zewnętrznymi dostawcami wysokiej jakości akcesoriów ogrodowych.
na autorskim silniku Xannshop
Zakres działań
- strategia marketingowa dla nowopowstałego sklepu
- techniczne seo
- konsultacje w zakresie AdWords i Facebook Ads
- pozycjonowanie i linkbuilding
- rozszerzenie współpracy: stworzenie nowego sklepu internetowego na silniku XannShop
- dalsze działania pozycjonujące
Jak wygląda nasza współpraca?
Problemy zaczęły się szybko, bo pod ładnie wyglądającym sklepem krył się silnik, który skutecznie utrudniał wprowadzenie niezbędnych zmian optymalizacyjnych. Trzeba było uruchomić kreatywność i część poprawek wprowadzić trochę naokoło, ale optymalizacja strony w dalszym ciągu była daleka od ideału. Mimo to Garden Space szybko zaczął się piąć w wynikach wyszukiwania, co idealnie widać na wykresie ruchu organicznego.
silnika sklepu – na nasz autorski XannShop.
Efekty współpracy
Garden Space zaczynał niepozornie – ruch organiczny z wyników wyszukiwania był znikomy, mimo atrakcyjnej oferty produktowej skierowanej do wymagających odbiorców.
Dzisiaj sytuacja wygląda zupełnie inaczej – strona sprzedaje coraz lepiej, między innymi dzięki zwiększeniu widoczności w wynikach wyszukiwania powiązanej z działaniami pozycjonującymi i zmianą silnika sklepu na dopasowany do potrzeb pozycjonowania XannShop.
Kolejny krok? Nowy sklep!
Branża, w której działa firma, jest bardzo konkurencyjna, a perspektywa wzrostu wciąż była olbrzymia. Stąd decyzja o stworzeniu nowego sklepu internetowego na silniku XannShop. Nowy sklep sprawił, że w końcu uda się uniknąć ograniczeń optymalizacyjnych, który powodował dotychczas używany CMS, a Garden Space mógł w pełni rozwinąć skrzydła i zająć w wynikach wyszukiwania pozycje, na które zasługuje.
Sukcesy,
czyli co udało nam się osiągnąć
W momencie, w którym przejęliśmy sklep po poprzedniej firmie pozycjonującej, kanał sprzedaży internetowej praktycznie nie istniał – teraz sytuacja zmieniła się diametralnie. W poprzednim sezonie w porównaniu do analogicznego okresu wcześniejszego roku uzyskaliśmy ponad 100% wzrost wejść organicznych na stronę. Dodatkowo wydłużył się średni czas trwania sesji – aż o 270%. To jednak dopiero początek drogi. Jak będzie w tym sezonie? To się dopiero okaże.
Jak prawidłowo wdrożyć
zmianę silnika sklepu?
Zastanawiasz się nad zmianą silnika sklepu? Przeczytaj historię Splendore – sklepu internetowego, który w nie do końca rozsądny sposób postanowił zmienić CMS i zaliczył tragiczny spadek w organicznych wynikach wyszukiwania. Ale bez obaw, ta historia miała dobre zakończenie – dzięki naszej pomocy sklep odzyskał utracone pozycje.
To skontaktuj się z nami