Więcej sesji z Google 104%

Profil klienta

Sklep gardenspace.pl to przede wszystkim luksusowe meble z technorattanu, rattanu i aluminium oraz high-endowe akcesoria ogrodowe. Firma swoją ofertę kieruje do wymagających klientów i sprzedaje produkty z najwyższej półki, opierając się na markach własnych, takich jak Zumm, Oltre i Vimine, oraz współpracując z zewnętrznymi dostawcami wysokiej jakości akcesoriów ogrodowych.

Całkowicie nowy projekt strony
na autorskim silniku Xannshop
 

Zakres działań

  • strategia marketingowa dla nowopowstałego sklepu
  • techniczne seo
  • konsultacje w zakresie AdWords i Facebook Ads
  • pozycjonowanie i linkbuilding
  • rozszerzenie współpracy: stworzenie nowego sklepu internetowego na silniku XannShop
  • dalsze działania pozycjonujące

Jak wygląda nasza współpraca?

Problemy zaczęły się szybko, bo pod ładnie wyglądającym sklepem krył się silnik, który skutecznie utrudniał wprowadzenie niezbędnych zmian optymalizacyjnych. Trzeba było uruchomić kreatywność i część poprawek wprowadzić trochę naokoło, ale optymalizacja strony w dalszym ciągu była daleka od ideału. Mimo to Garden Space szybko zaczął się piąć w wynikach wyszukiwania, co idealnie widać na wykresie ruchu organicznego.

Zapadła jednak decyzja o zmianie
silnika sklepu – na nasz autorski XannShop.

Efekty współpracy

Garden Space zaczynał niepozornie – ruch organiczny z wyników wyszukiwania był znikomy, mimo atrakcyjnej oferty produktowej skierowanej do wymagających odbiorców.

Dzisiaj sytuacja wygląda zupełnie inaczej – strona sprzedaje coraz lepiej, między innymi dzięki zwiększeniu widoczności w wynikach wyszukiwania powiązanej z działaniami pozycjonującymi i zmianą silnika sklepu na dopasowany do potrzeb pozycjonowania XannShop.

 

Kolejny krok? Nowy sklep!

Branża, w której działa firma, jest bardzo konkurencyjna, a perspektywa wzrostu wciąż była olbrzymia. Stąd decyzja o stworzeniu nowego sklepu internetowego na silniku XannShop. Nowy sklep sprawił, że w końcu uda się uniknąć ograniczeń optymalizacyjnych, który powodował dotychczas używany CMS, a Garden Space mógł w pełni rozwinąć skrzydła i zająć w wynikach wyszukiwania pozycje, na które zasługuje.

Od zera do bohatera,
czyli co udało nam się osiągnąć

W momencie, w którym przejęliśmy sklep po poprzedniej firmie pozycjonującej, kanał sprzedaży internetowej praktycznie nie istniał – teraz sytuacja zmieniła się diametralnie. W poprzednim sezonie w porównaniu do analogicznego okresu wcześniejszego roku uzyskaliśmy ponad 100% wzrost wejść organicznych na stronę. Dodatkowo wydłużył się średni czas trwania sesji – aż o 270%. To jednak dopiero początek drogi. Jak będzie w tym sezonie? To się dopiero okaże.

Jak prawidłowo wdrożyć
zmianę silnika sklepu?

Zastanawiasz się nad zmianą silnika sklepu? Przeczytaj historię Splendore – sklepu internetowego, który w nie do końca rozsądny sposób postanowił zmienić CMS i zaliczył tragiczny spadek w organicznych wynikach wyszukiwania. Ale bez obaw, ta historia miała dobre zakończenie – dzięki naszej pomocy sklep odzyskał utracone pozycje.

Zainteresowany?
To skontaktuj się z nami