SEO Friendly, czyli strony dopasowane do wymagań robotów Google
To, w jaki sposób projektujemy sklepy i strony internetowe, wynika z lat doświadczeń nie tylko w tworzeniu stron, ale także w pozycjonowaniu. W efekcie powstaje produkt, który jest SEO Friendly: dobrze się indeksuje, nie powoduje duplikatów i ma duże szanse na wysokie pozycje w Google, jeśli tylko o niego zadbasz.
Ale nie samymi robotami człowiek żyje. W trakcie projektowania kierujemy się również zasadami UX i UI, żeby twój sklep lub strona był nie tylko prosty w nawigacji, ale także chwytał za oko.
Etapy tworzenia strony internetowej
Brief
Żeby dowiedzieć się, czego tak naprawdę potrzebujesz, musimy porozmawiać. Brief spełnia właśnie funkcję rozmowy – dzięki niemu dowiemy się między innymi, jakie funkcje potrzebne są w sklepie lub stronie oraz co ci się podoba.
Grafika i funkcjonalność
Na tym etapie prezentujemy nasz pomysł na grafikę i strukturę strony. Jeśli ją zaakceptujesz, możemy przejść do kolejnego etapu.
Wdrożenie
Teraz przychodzi czas na wgranie strony na serwer.
PRZYKŁADOWA FUNKCJONALNOŚĆ OPROGRAMOWANIA XANNSHOP
Podstawowa funkcjonalność:
- nieograniczona ilość dynamicznych zakładek
- galeria (możliwość podziału na kategorie)
- edytowalne wszystkie tekstowe elementy strony
- aktualności (wraz z archiwum)
- rotator bannerowy
- wyszukiwarka
- tagi
- katalog produktów
- możliwość wgrywania dodatkowych skryptów z poziomu panelu administracyjnego (np. Facebook Pixel, Google Analytics czy Google Tag Manager)
- możliwość edycji pliku robots.txt z poziomu panelu administracyjnego
- nieograniczona liczba drzew głównych sklepu
- nieograniczona liczba kategorii oraz podkategorii
- nieograniczona liczba produktów
- integracja z systemami płatniczymi
- integracja z systemami porównawczymi typu nokaut, ceneo
- podział na role użytkowników systemu
- dowolna ilość podstron informacyjnych, aktualności
- przyjazny w obsłudze panel administracyjny
- sklep przyjazny wyszukiwarkom
- funkcjonalne raporty sprzedaży
Oferta
- stronicowana lista produktów wraz z sortowaniem wg ustalonej kolejności, cenach, nazwach
- prezentacja produktu wraz z załączonymi zdjęciami, plikami, atrybutami
- nowości, promocje, wyprzedaże
- wyświetlanie powiązanych produktów
- funkcja zadaj pytanie dla wybranego produktu
Kategorie i produkty
- ustalanie głównych drzew kategorii w sklepie
- zarządzanie kategoriami (dodawanie, edycja, ustalanie kolejności), dowolne zagnieżdżanie
- dowolna liczba produktów
- możliwość przypisania produktu do wielu kategorii
- dowolna liczba zdjęć produktu (automatyczne generowanie miniaturek)
- możliwość przypisania plików dla danego produktu (np. ze szczegółową specyfikacją, katalogi producenta)
- opcje cenowe (np. zmiana ceny dla danego rozmiaru, koloru)
- filtrowanie produktów po parametrach
- przypisywanie powiązań (np. seria, podobne, pasujące - zarządzanie kategoriami powiązań)
- możliwość aktywowania i deaktywowania produktów znajdujących się w sklepie
- dowolna liczba producentów
- grupowa zmiana cen o konkretną kwotę lub procent
- nie wymagana znajomość html-a (obsługa za pomocą przyjaznego edytora WYSIWYG)
- funkcja losowego produktu
- import/eksport produktów
- stan magazynowy - automatyczna zmiana statusu produktów
Zamówienia i klienci
- zarządzanie klientami (dodawanie, usuwanie, przypisywanie rabatów)
- historia zamówień danego klienta
- grupy rabatowe
- intuicyjny system zamówień
- możliwość robienia zakupów bez rejestracji
- zarządzanie zamówieniami (zmiana statusu, przypisywanie notatek)
- wyszukiwarka zamówień
- powiadomienia e-mail o zmianie statusu zamówienia
- koszty przesyłki definiowane według wagi
Obsługa systemu
- definiowanie dowolnej liczby administratorów wraz z przypisaniem praw dostępu do panelu administracyjnego
- system newsów
- nieograniczona liczba podstron w serwisie (obsługa za pomocą przyjaznego edytora WYSIWYG)
- moduł mailingowy pozwalający na wysyłkę wiadomości do użytkowników sklepu
- system banerowy
- raporty z najczęściej sprzedawanych produktów, najlepszych klientów, wartości i liczby zamówień w wybranym przedziale czasowym
- przyjazne adresy URL
- dynamicznie oraz statycznie definiowany title strony
- optymalizacja pod SEO (sklep przyjazny wyszukiwarkom)
Co zyskuje nabywca systemu XannShop?
- unikalna grafika dostosowana do potrzeb klienta
- instalacja aplikacji na wskazanym przez klienta serwerze
- gwarancja na poprawność działania aplikacji XannShop
Wciąż masz wątpliwości? Sprawdź sklep internetowy, który stworzyliśmy dla Garden Space.