Tworzenie sklepów internetowych

SEO Friendly, czyli strony dopasowane do wymagań robotów Google

To, w jaki sposób projektujemy sklepy i strony internetowe, wynika z lat doświadczeń nie tylko w tworzeniu stron, ale także w pozycjonowaniu. W efekcie powstaje produkt, który jest SEO Friendly: dobrze się indeksuje, nie powoduje duplikatów i ma duże szanse na wysokie pozycje w Google, jeśli tylko o niego zadbasz.

Ale nie samymi robotami człowiek żyje. W trakcie projektowania kierujemy się również zasadami UX i UI, żeby twój sklep lub strona był nie tylko prosty w nawigacji, ale także chwytał za oko.

Etapy tworzenia strony internetowej

 

Brief

Żeby dowiedzieć się, czego tak naprawdę potrzebujesz, musimy porozmawiać. Brief spełnia właśnie funkcję rozmowy – dzięki niemu dowiemy się między innymi, jakie funkcje potrzebne są w sklepie lub stronie oraz co ci się podoba.

Grafika i funkcjonalność

Na tym etapie prezentujemy nasz pomysł na grafikę i strukturę strony. Jeśli ją zaakceptujesz, możemy przejść do kolejnego etapu.

Wdrożenie

Teraz przychodzi czas na wgranie strony na serwer.

PRZYKŁADOWA FUNKCJONALNOŚĆ OPROGRAMOWANIA XANNSHOP

Podstawowa funkcjonalność:

  • nieograniczona ilość dynamicznych zakładek
  • galeria (możliwość podziału na kategorie)
  • edytowalne wszystkie tekstowe elementy strony
  • aktualności (wraz z archiwum)
  • rotator bannerowy
  • wyszukiwarka
  • tagi
  • katalog produktów
  • możliwość wgrywania dodatkowych skryptów z poziomu panelu administracyjnego (np. Facebook Pixel, Google Analytics czy Google Tag Manager)
  • możliwość edycji pliku robots.txt z poziomu panelu administracyjnego
  • nieograniczona liczba drzew głównych sklepu
  • nieograniczona liczba kategorii oraz podkategorii
  • nieograniczona liczba produktów
  • integracja z systemami płatniczymi
  • integracja z systemami porównawczymi typu nokaut, ceneo
  • podział na role użytkowników systemu
  • dowolna ilość podstron informacyjnych, aktualności
  • przyjazny w obsłudze panel administracyjny
  • sklep przyjazny wyszukiwarkom
  • funkcjonalne raporty sprzedaży
 

Oferta

 
  • stronicowana lista produktów wraz z sortowaniem wg ustalonej kolejności, cenach, nazwach
  • prezentacja produktu wraz z załączonymi zdjęciami, plikami, atrybutami
  • nowości, promocje, wyprzedaże
  • wyświetlanie powiązanych produktów
  • funkcja zadaj pytanie dla wybranego produktu
 

Kategorie i produkty

 
  • ustalanie głównych drzew kategorii w sklepie
  • zarządzanie kategoriami (dodawanie, edycja, ustalanie kolejności), dowolne zagnieżdżanie
  • dowolna liczba produktów
  • możliwość przypisania produktu do wielu kategorii
  • dowolna liczba zdjęć produktu (automatyczne generowanie miniaturek)
  • możliwość przypisania plików dla danego produktu (np. ze szczegółową specyfikacją, katalogi producenta)
  • opcje cenowe (np. zmiana ceny dla danego rozmiaru, koloru)
  • filtrowanie produktów po parametrach
  • przypisywanie powiązań (np. seria, podobne, pasujące - zarządzanie kategoriami powiązań)
  • możliwość aktywowania i deaktywowania produktów znajdujących się w sklepie
  • dowolna liczba producentów
  • grupowa zmiana cen o konkretną kwotę lub procent
  • nie wymagana znajomość html-a (obsługa za pomocą przyjaznego edytora WYSIWYG)
  • funkcja losowego produktu
  • import/eksport produktów
  • stan magazynowy - automatyczna zmiana statusu produktów
 

Zamówienia i klienci

 
  • zarządzanie klientami (dodawanie, usuwanie, przypisywanie rabatów)
  • historia zamówień danego klienta
  • grupy rabatowe
  • intuicyjny system zamówień
  • możliwość robienia zakupów bez rejestracji
  • zarządzanie zamówieniami (zmiana statusu, przypisywanie notatek)
  • wyszukiwarka zamówień
  • powiadomienia e-mail o zmianie statusu zamówienia
  • koszty przesyłki definiowane według wagi
 

Obsługa systemu

 
  • definiowanie dowolnej liczby administratorów wraz z przypisaniem praw dostępu do panelu administracyjnego
  • system newsów
  • nieograniczona liczba podstron w serwisie (obsługa za pomocą przyjaznego edytora WYSIWYG)
  • moduł mailingowy pozwalający na wysyłkę wiadomości do użytkowników sklepu
  • system banerowy
  • raporty z najczęściej sprzedawanych produktów, najlepszych klientów, wartości i liczby zamówień w wybranym przedziale czasowym
  • przyjazne adresy URL
  • dynamicznie oraz statycznie definiowany title strony
  • optymalizacja pod SEO (sklep przyjazny wyszukiwarkom)
 

Co zyskuje nabywca systemu XannShop?

 
  • unikalna grafika dostosowana do potrzeb klienta
  • instalacja aplikacji na wskazanym przez klienta serwerze
  • gwarancja na poprawność działania aplikacji XannShop

Wciąż masz wątpliwości? Sprawdź sklep internetowy, który stworzyliśmy dla Garden Space.