Więcej fraz w TOP3! 472%

Profil klienta

Marki Gerlach nie trzeba nikomu przedstawiać – jest obecna w domach Polaków od ponad 250 lat. Ta wielowiekowa tradycja harmonijnie splata się z wymaganiami współczesnego klienta – zarówno tego, który ceni klasykę, jak i tego, który preferuje nowoczesność.

Na przestrzeni ostatnich lat frma Gerlach wyszła poza dotychczasowe ramy, a obok cenionych i kochanych przez pokolenia Polaków zestawów sztućców pojawiły się garnki, patelnie oraz inne akcesoria kuchenne. Co je łączy? Niezmienna jakość, praktyczny design i wyjątkowa trwałość – rusz co rusz potwierdzane przez liczne wyróżnienia, w tym prestżowe uperbrands.

Całkowicie nowy projekt strony
na autorskim silniku xannshop
 

Zakres działań

  • projekt i wdrożenie nowego sklepu internetowego na silniku XannShop
  • strategia marketingowa dla nowopowstałego sklepu
  • techniczne SEO
  • pozycjonowanie i linkbuilding
  • współpraca w zakresie kampanii Facebook Ads
  • współpraca w zakresie kampanii Google AdWords
  • analityka internetowa

Jak wygląda nasza współpraca?

Dotychczasowa strona internetowa marki Gerlach pozostawiała wiele do życzenia – nie tylko pod względem projektowym, ale przede wszystkim pod względem technicznego SEO. Największym problemem były problemy z indeksacją – w efekcie marka nie wykorzystywała w ogóle swojego potencjału i rozpoznawalności na polskim rynku.

Zapadła jednak decyzja o
zmianie silnika sklepu na
autorski i przyjazny SEO XannShop
.

Efekty? Już sama zmiana silnika dramatycznie poprawiła widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania. A nawet nie zdobyliśmy jeszcze pierwszego linka!

Efekty działań

W efekcie naszych działań optymalizacyjnych oraz pozycjonowania strony internetowej gerlach.pl stabilnie rankuje na wysokokonkurencyjne słowa kluczowe: jak chociażby sztućce czy noże kuchenne, a widoczność sklepu w Google rośnie. Systematycznie wzrasta też ruch z organicznych wyników wyszukiwania – ale to nie koniec naszych sukcesów!

 

Co było dalej?

Zakres naszej współpracy z marką Gerlach systematycznie się poszerza: poza działaniami pozycjonującymi mamy udział w tworzeniu i planowaniu reklam na Facebooku i kampanii Google AdWords. Dzięki naszym działaniom znacząco zmniejszył się koszt kliknięć, a wzrosła wartość transakcji. Magia? Nie, po prostu optymalizacja kampanii.

Jak prawidłowo wdrożyć zmianę silnika sklepu?

Zmiana silnika sklepu lub strony internetowej to poważna decyzja i nigdy nie powinna być przeprowadzana bez analizy i wsparcia osób odpowiedzialnych za SEO. Jak może się skończyć pochopna zmiana najlepiej widać na przykładzie Splendore – sklepu, który wymienił silnik i stracił z dnia na dzień wypracowane przez lata działalności pozycje.

Zainteresowany?
To skontaktuj się z nami