![](./assets/img/case/espiro/e2.png)
![](./assets/img/case/espiro/case_captionDraw.png)
Profil klienta
Espiro.pl od ponad 25 lat tworzy wózki, foteliki oraz produkty dla dzieci, pomagając aktywnym rodzicom cieszyć się nieograniczoną mobilnością czy to w wielkim mieście, mniejszej miejscowości, czy na nieutartych szlakach. Ta innowacyjna, polska firma za cel obrała tworzenie przeznaczonych dla najmłodszych produktów, które zachwycają jakością, wygodą oraz bezpieczeństwem użytkowania.
![](./assets/img/case/espiro/case_1.png)
dopasowanym do wymogów SEO
![](./assets/img/case/espiro/case_2.png)
![](./assets/img/big-logo.png)
Zakres działań
![](./assets/img/case/espiro/case_7.png)
- wdrożenie strony na nowym silniku,
- przeniesienie strony na nową dom
- opracowanie hierarchii słów kluczowych
- optymalizacja strony pod kątem fraz
- techniczne SEO
- pozycjonowanie i linkbuilding
Jak wygląda nasza współpraca?
Espiro szukało firmy, dzięki której poprawi swoją pozycję oraz widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Wtedy zjawiliśmy się my. Przygotowaliśmy strategię, stworzyliśmy hierarchię najważniejszych słów kluczowych oraz wdrożyliśmy stronę na silniku XannSHOP. To jednak nie koniec tej historii.
silnika sklepu – na nasz autorski XannShop.
Przeniesienie strony na nową domenę
Dotychczas strona marki Espiro znajdowała się na stronie z rozszerzeniem .eu. Zapadła jednak decyzja, by przenieść ją na domenę z rozszerzeniem .pl. Zmiana struktury, silnika i samej domeny to poważna sprawa nie tylko z punktu widzenia SEO, ale wyszliśmy z tej próby obronną ręką.
Efekty współpracy
Dzięki wdrożonym zmianom i działaniom pozycjonującym strona uzyskała 78% więcej ruchu z Google. Znacząco zmniejszył się również współczynnik odrzuceń, o ponad 77%. Co nasz czeka w przyszłości? To się dopiero okaże.
To skontaktuj się z nami