Profil klienta
Espiro.pl od ponad 25 lat tworzy wózki, foteliki oraz produkty dla dzieci, pomagając aktywnym rodzicom cieszyć się nieograniczoną mobilnością czy to w wielkim mieście, mniejszej miejscowości, czy na nieutartych szlakach. Ta innowacyjna, polska firma za cel obrała tworzenie przeznaczonych dla najmłodszych produktów, które zachwycają jakością, wygodą oraz bezpieczeństwem użytkowania.
dopasowanym do wymogów SEO
Zakres działań
- wdrożenie strony na nowym silniku,
- przeniesienie strony na nową dom
- opracowanie hierarchii słów kluczowych
- optymalizacja strony pod kątem fraz
- techniczne SEO
- pozycjonowanie i linkbuilding
Jak wygląda nasza współpraca?
Espiro szukało firmy, dzięki której poprawi swoją pozycję oraz widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Wtedy zjawiliśmy się my. Przygotowaliśmy strategię, stworzyliśmy hierarchię najważniejszych słów kluczowych oraz wdrożyliśmy stronę na silniku XannSHOP. To jednak nie koniec tej historii.
silnika sklepu – na nasz autorski XannShop.
Przeniesienie strony na nową domenę
Dotychczas strona marki Espiro znajdowała się na stronie z rozszerzeniem .eu. Zapadła jednak decyzja, by przenieść ją na domenę z rozszerzeniem .pl. Zmiana struktury, silnika i samej domeny to poważna sprawa nie tylko z punktu widzenia SEO, ale wyszliśmy z tej próby obronną ręką.
Efekty współpracy
Dzięki wdrożonym zmianom i działaniom pozycjonującym strona uzyskała 78% więcej ruchu z Google. Znacząco zmniejszył się również współczynnik odrzuceń, o ponad 77%. Co nasz czeka w przyszłości? To się dopiero okaże.
To skontaktuj się z nami