Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych

Nie robimy White Hat SEO, nie robimy Black Hat SEO. Robimy SEO, które działa.
No to się pośmialiśmy. A teraz do konkretów.

Pozycjonowanie sklepów i stron, czyli co możemy dla ciebie zrobić

Wybór słów kluczowych

Na optymalny wybór słów kluczowych składa się multum czynników, ale żeby niepotrzebnie nie przedłużać, wymienimy tylko kilka najważniejszych: konkurencyjność, rodzaj stron, które już zajmują topowe pozycje w wynikach wyszukiwania, liczba tych stron i stopień ich optymalizacji pod dane słowa kluczowe oraz… budżet, który chcesz przeznaczyć na pozycjonowanie.

Niestety, czasy, w których stosunkowo niewielkim nakładem kosztów można było osiągnąć wysokie pozycje na wysokokonkurencyjne, ogólnopolskie frazy, takie jak chociażby meble albo buty, minęły. I to już dawno. Stąd też w wielu przypadkach rozsądniejszym z biznesowego punktu widzenia będzie nie walka o te jednowyrazowe frazy, a skupienie się na tak zwanym longtailu (długim ogonie), czyli słowach kluczowych składających się z kilku wyrazów.

Jaka jest najważniejsza różnica pomiędzy frazami ogólnymi a longtailem? Przede wszystkim częstotliwość wyszukiwań w Google. Warto jednak pamiętać, że dobrze dobrany longtail może przynosić wyższe zyski niż frazy ogólne. Te ostatnie to w większości przypadków inwestycja, która jest opłacalna tylko dla dużych brandów z odpowiednio dużym budżetem.

Analiza konkurencji

Jakie informacje możemy uzyskać, analizując konkurencję twojej firmy? Przede wszystkim możemy:

  • wytypować frazy, na które się pozycjonują,
  • przeanalizować frazy, na które reklamują się w AdWords,
  • ocenić widoczność strony w wynikach wyszukiwania,
  • przeanalizować zmiany widoczności strony w wynikach wyszukiwania,
  • przeanalizować linki prowadzące do witryny i przyjętą strategia linkbuildingu.

Wszystkie te informacje można, a nawet trzeba, wykorzystać w tworzeniu skutecznej strategii reklamowej. Twoja konkurencja to prawdziwa kopalnia wiedzy, którą chętnie wykorzystamy!

Optymalizacja i audyt strony

Nigdy jeszcze nie trafiliśmy na stronę internetową, w której nie byłoby co poprawić, a nasze działania zawsze zaczynamy od audytu. Dlaczego? Bez przeprowadzenia optymalizacji, czyli dopasowania twojej strony do specyficznych potrzeb robotów wyszukiwarek, nawet najlepszy linkbuilding nie przyniesie optymalnych efektów.

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak audytujemy? Szczegóły sprawdzisz tutaj: audyty stron internetowych.

Analiza linków przychodzących

Nie oszukujmy się, czasem przychodzą do nas klienci po przejściach – i czasem musimy pozbyć się efektów działania naszych poprzedników. Zanim zabierzemy się do pracy, przyjrzymy się linkom, które już udało ci się pozyskać i pozbędziemy wszystkiego, co wyda nam się podejrzane.

Link building – White Hat SEO

Wyjaśnijmy sobie jedną rzecz: nie ma czegoś takiego jak bezpieczne pozycjonowanie. Wszystkie działania, które mają na celu zmodyfikowanie wyników w Google, mogą zostać potraktowane jako sprzeczne z zasadami i wytycznymi Google dla webmasterów, więc nie usłyszysz od nas deklaracji, że wszystko, co robimy jest absolutnie bezpieczne. Chociaż – odpukać w niemalowane – od kilku lat udaje nam się skutecznie unikać gniewu giganta z Mountain View.

Możemy ci za to obiecać, że dołożymy wszelkich starań i wykorzystamy całą naszą wiedzę, żeby zdobyte przez nas linki były maksymalnie bezpieczne. Ale stuprocentowej gwarancji nigdy ci nie damy, bo musielibyśmy skłamać. A kłamać nie lubimy, bo to brzydki zwyczaj.

Link building – Black Hat SEO

Czasem White Hat SEO nie wystarcza, a do akcji muszą wkroczyć specjaliści w czarnych kapeluszach. Ciężko powiedzieć, która metoda jest skuteczniejsza – dużo zależy od tego, co i jak szybko chcesz osiągnąć i na jakie ryzyko jesteś przygotowany. Bo to musimy powiedzieć szczerze: pozycjonowanie z ciemnej strony mocy wiąże się ze znaczącym zwiększeniem ryzyka. Za to efekty bywają zdumiewające.

ZOBACZ CASE STUDIES

Content Marketing

Content Marketing to temat rzeka, a stworzenie treści, które będą zjadliwe i dla robotów wyszukiwarek, i dla ludzi to wciąż zbyt mało doceniana sztuka. Uwzględniając potrzeby twojej firmy i specyfikę branży, w której działasz, stworzymy odpowiednią strategię contentową i zadbamy o to, by twoje treści trafiły nie w pustkę, a do przyszłych klientów.

Buzz Marketing – Marketing Szeptany

Chcesz, żeby w sieci o twojej firmie było głośno, a przy okazji marzą ci się mocne linki? Możemy się tym zająć! W zależności od twoich celów biznesowych i budżetu możemy zaplanować i przeprowadzić kampanię marketingu szeptanego nakierowaną na pozycjonowanie lub uzyskanie ruchu z for internetowych.

Co możemy ci obiecać?

Miesięczny okres wypowiedzenia. Klienci zostają z nami, dlatego że im się to opłaca, a nie dlatego że są związani cyrografem.

Możliwość zmiany fraz w trakcie trwania umowy.

Szczerość. Nie będziemy obiecywać gruszek na wierzbie. Jeżeli wybierzesz frazy, które mogą nie konwertować, albo takie, na które nie masz budżetu, powiemy ci to wprost.

Stałą opiekę i monitoring. Jeśli zaczniesz z nami współpracę, postaramy ci się pomóc z każdym problemem. A jeśli nie będziemy w stanie, skierujemy cię w odpowiednim kierunku.

Dlaczego nie rozliczamy się za efekty?

Na sukces twojej strony pracuje rzesza ludzi, a nie automat. Mają swoje marzenia i czasem chcą coś zjeść. Dlatego nie pracują za darmo.