
Szkolenia SEO/SEM
Szkolimy nie tylko osoby, które na co dzień zajmują się marketingiem w internecie,
ale także tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z reklamą.
Szkolenia z pozycjonowania
W ramach xannsem.com kilka razy w roku organizujemy szkolenia z marketingu internetowego, skupiając się przede wszystkim na zagadnieniach dotyczących pozycjonowania stron – zarówno metodami bardziej, jak i mniej zgodnymi z zaleceniami Google.
Warsztaty z Black Hat SEO
Warsztaty przeznaczone dla tych, którzy wytyczne Google traktują z przymrużeniem oka, a w swoich działaniach cenią przede wszystkim szybkie rezultaty i automatyzację działań.
Szkolenia z White Hat SEO
Szkolenia z White Hat SEO stworzone zostały z myślą o osobach, którym w pozycjonowaniu zależy przede wszystkim na bezpieczeństwie. W trakcie kursu poruszane są między innymi takie zagadnienia jak Content Marketing w SEO czy analiza słów kluczowych.
Szkolenia z audytów stron internetowych
Szkolenie przeznaczone dla wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się, co sprawia, że strona jest przyjazna SEO oraz dla tych, którzy chcą poznać tajniki technicznego SEO.
Szkolenie Growth Hacking
Growth Hacking to, mówiąc najprościej, synergia szerokiej gamy działań marketingowych, nierzadko dość niekonwencjonalnych, a zawsze skupionych na osiągnięciu jak najlepszych rezultatów.
Marketing internetowy dla przedsiębiorców
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców, którzy chcą poznać możliwości, jakie daje reklama w internecie. W trakcie kursu omawiane są najważniejsze obszary reklamy internetowej z naciskiem na plusy i minusy konkretnych rozwiązań.
Szkolenia indywidualne i konsultacje
Prowadzimy szkolenia i konsultacje skierowane przede wszystkim do wewnętrznych działów marketingu. Wszystkie tego typu kursy przygotowywane są indywidualnie w zależności od potrzeb konkretnej firmy.
Dlaczego warto?
1) Uczysz się od praktyków
Nasi szkoleniowcy to praktycy, nie teoretycy, a wszystko, czego cię nauczą, na co dzień wykorzystują w pracy z własnymi klientami.
2) Aktualna wiedza
Marketing internetowy ciągle się zmienia, a to, co działało jeszcze pół roku temu, niekoniecznie musi się sprawdzać dzisiaj. Właśnie dlatego nasze szkolenia prowadzą tylko i wyłącznie osoby aktualnie pracujące w branży.
3) Praktyczne podejście
W trakcie szkoleń wykorzystywane są przykłady rzeczywistych działań marketingowych, dzielimy się danymi, trickami i przydatnymi w pracy marketera narzędziami. Wskazujemy też najczęstsze potknięcia – w końcu najlepiej uczyć się na (cudzych) błędach.
4) Case studies
W trakcie wszystkich naszych szkoleń pracujemy na przykładach i prezentujemy aktualne case studies – nasze teorie i obserwacje zawsze sprawdzamy w testach.