Szkolenia seo/sem XIS

Szkolenia SEO/SEM

Dzięki naszym szkoleniom zdobędziesz wiedzę z zakresu: White&Black Hat SEO, AdWords, Analytics, Social Media dla początkujących i zaawansowanych

Idź niżej
 
 

Szkolenia SEO/SEM

 

Zajmujemy się organizacją cyklicznych szkoleń z szeroko rozumianego marketingu internetowego (e-commerce). Dzięki nam uzyskasz profesjonalną wiedzę na temat SEO i SEM, co pozwoli Ci na samodzielną promocję firmy w Internecie. Szkolenia organizowane są pod szyldem SilesiaSEM i XannSEM, wszyscy wykładowcy są wysoko wykwalifikowanymi specjalistami, którzy działają w branży SEO/SEM od wielu lat. Celem spotkań jest integracja reprezentantów i specjalistów z branży promocji i reklamy w wyszukiwarkach internetowych.

Szkolenia SEO/SEM przebiegają według ustalonego schematu, tj. wstęp to teoretyczne wprowadzenie do tematu - podczas tego etapu prelegenci dogłębnie przekazują posiadaną wiedzę oraz prezentują najlepsze rozwiązania dla sprawnego marketingu internetowego, co pozwoli zwiększyć ruch na stronie, a co za tym idzie, zyski. Kolejnym etapem jest przedstawianie konkretnych przykładów, metod oraz efektów jakie dzięki nim zostały osiągnięte. W trakcie szkolenia uczestnicy na bieżąco mogą zadawać pytania do wykładowców. Na samym końcu zawsze pozostawiony jest czas na blok dyskusyjny, w trakcie którego każdy z uczestników może rozwiać pozostałe wątpliwości i uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania. Podczas szkolenia uczestnicy dostają materiały, które ułatwią im zapoznanie się z przedstawianym tematem.

Tematyka szkoleń obejmuje:

  •  marketing w wyszukiwarkach internetowych,
  •  sposoby i narzędzia niezbędne do pozycjonowania stron,
  •  prowadzenie kampanii Google AdWords,
  •  monitorowanie ruchu w sieci za pomocą Google Analytics,
  •  sieci społecznościowe w marketingu internetowym.


Program szkoleń SEO/SEM za każdym razem jest uaktualniany, dlatego prelegenci mówią wyłącznie o sprawdzonych i działających rozwiązaniach. Ze szkolenia e-commerce najbardziej skorzystają osoby, które chcą poszerzyć swoją wiedzę, o:

  • skutecznych i aktualnych metodach i narzędziach pozycjonowania,
  • efektywnych praktykach przy prowadzeniu zaawansowanych kampanii Google  AdWords,
  • analizę stosowanych metod poprzez Google Analytics,
  • wykorzystaniu sieci społecznościowych w marketingu internetowym.


Kolejna seria szkoleń już we wrześniu 2014. Sprawdź!