Sklepy i Strony XIS

Google Analytics i kampanie Adwords

Postaw na skuteczną kampanię reklamową popartą rzetelnymi raportami

Idź niżej
 
 

Adwords i Analytics

 

Google AdWords jest nowoczesnym sposobem na reklamę w Internecie. Stworzenie kampanii pozwala na wygenerowanie większego ruchu na stronie, a co za tym idzie pozyskanie większej ilości potencjalnych klientów. Cała kampania Google AdWords działa na podstawie stworzonych reklam oraz precyzyjnie dopasowanych słów kluczowych, które odpowiadają tematyce reklamowanej strony. Na prowadzenie kampanii zostaje przeznaczony określony budżet wykorzystywany poprzez stawki za kliknięcie każdego kluczowego słowa z osobna.

Nasi pracownicy przygotują dla Ciebie optymalną kampanię reklamową Google AdWords oraz codziennie będą sprawdzali, czy stawki dobrane do danej frazy mają odpowiednią wartość.

Opłata aktywacyjna wynosi 140 PLN netto, a w jej cenę wliczone są:

  • Dokładna analiza strony pod kątem badania słów kluczowych
  • Stworzenie potencjalnej listy fraz
  • Opłata za założenie i konfigurację konta Google

Koszt prowadzenia kampanii Google AdWords zależny jest od miesięcznego budżetu, który chcesz przeznaczyć na reklamę w Google:

budżet do 1.000,00zł - prowizja 25% od wpłaconego budżetu
budżet od 1.001,00zł do 1.999,00zł - prowizja 20% od wpłaconego budżetu
budżet od 2.000,00zł do 4.999,00zł - prowizja 18% od wpłaconego budżetu
budżet od 5.000,00zł do 9.999,00 - prowizja 15% od wpłaconego budżetu
budżet powyżej 10.000,00 zł - prowizja 10% od wpłaconego budżetu

W trakcie prowadzenia kampanii Google AdWords przeprowadzane są następujące działania:

  • Optymalizacja kampanii
  • Możliwość aktywacji 30 form reklamowych
  • Codzienny monitoring kampanii przez opiekuna
  • Możliwość prowadzenia kampanii na lokalizację
  • Możliwość zmiany słów kluczowych podczas trwania kampanii
  • Możliwość zmiany form reklamy podczas trwania kampanii
  • Możliwość dodania nowych form reklamowych podczas trwania kampanii
  • Możliwość ograniczenia lub zawieszenia kampanii

Kampania Google AdWords jest integrowana z Google Analytics, dzięki czemu Klienci posiadają wgląd w bieżące postępy. Na podstawie uzyskanych danych w Google Analitycs tworzone są dokładne raporty z przeprowadzonych działań oraz osiągniętych efektów w danym okresie czasu.